Επιλύχνιος Ευχαριστία (Φως ιλαρόν)

Φως ιλαρόν αγίας δόξης Αθανάτου Πατρός, ουρανίου, αγίου, μάκαρος, Ιησού Χριστέ, Ελθόντες επί την ηλίου δύσιν, ιδόντες φως εσπερινόν, υμνούμεν Πατέρα, Υιόν και Άγιον Πνεύμα, Θεόν. Άξιόν Σε εν πάσι καιροίς υμνείσθαι φωναίς αισίαις Υιέ Θεού, ζωήν ο διδούς• διό ο κόσμος Σε δοξάζει».

Μενού

...«Αδιαλείπτως προσεύχεσθε, εν παντί ευχαριστείτε· τούτο γαρ θέλημα Θεού εν Χριστώ Ιησού εις υμάς», Απ. Παύλος, Α' Θεσ. 5-17
*Συνεχώς καινούρια θέματα ... κοινοποιήστε τα θέματα που σας αρέσουν*

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022

Ξέρετε πως ενεργεί ο Θεός ;


Φοβούμαι τον Θεόν, πάει να πεί σέβομαι τον Θεόν, λογαριάζω το Θεό υπολογίζω τον Θεόν.

«Η δε γυνή λέει να φοβήται τον άνδρα», να σέβεται τον άνδρα, να λογαριάζει τον άνδρα, να υπολογίζει τον άνδρα, αυτό πάει να πεί Λογαριάζω τον Θεόν.

«Θεέ μου, μου άνοιξες σήμερα τα μάτια, φώτισε με μην γίνω αιτία και βλασφημηθεί το όνομα σου, βοήθησε με να λιγοστεύσουνε οι αμαρτίες μου και να αυξήσουνε οι αρετές μου, βοήθησε με σήμερα να διορθώσω κάτι από εκείνα που έχω λερώσει στο παρελθόν, βοήθησε με να γίνω άνθρωπος στον συνάνθρωπο, βοήθησε με σήμερα να διαλέξω το σιτάρι και να αφήσω τα αγκάθια στην άκρη, πράγμα το οποίο δεν έκανα μέχρι τη σήμερον».

Αυτός είναι ο λόγος που προστίθεται ο χρόνος εις τον άνθρωπο γι’ αυτό ο Απ. Παύλος ο οποίος τα είχε πιάσει καλά τα πράγματα και τα ζούσε από κοντά έχει γράψει αν διαβάζετε θα το έχετε συναντήσει, στους Ρωμαίους και λέγει «ουκ έγνω ότι το χρηστόν του Θεού εις μετάνοιαν σε άγει», η χρηστότης αυτή η μακροθυμία του Θεού, το ότι δεν μας κόβει τα πόδια δεν μας συλλαμβάνει επ’ αυτοφόρω αμαρτάνοντας και μακροθυμεί και μας αφήνει ότι μας βοηθάει να μετανοήσουμε «ουκ έγνω» δεν γνωρίζεις ότι η χρηστότης αυτή και η μακροθυμία του Θεού που κάνει ο Θεός ότι δεν καταλαβαίνει, που κάνει ο Θεός ότι δεν βλέπει, που κάνει ο Θεός ότι δεν ακούει, νομίζεις ότι είναι ανυπαρξία η αδυναμία του Θεού;

Όχι, αυτό λέγεται μακροθυμία του Θεού, μακροθυμεί ο Θεός και σου προσθέτει ημέρες και ώρες να μετανοήσεις.

Ξέρετε πώς ενεργεί ο Θεός;

Όπως ενήργησε στον πρώτο φονιά στον πρώτο κακόν άνθρωπο, τον Κάϊν, έτσι ακριβώς.

Όπως ενήργησε στον Αδάμ και στην Εύα, έτσι ο Θεός ενεργεί και σήμερα.

Δεν μπορούσε να πιάσει το χέρι της Εύας επ’ αυτοφώρω όταν το έβαλε επάνω στο δέντρο που είπε να μην το βάλει ο Θεός επί ποινή θανάτου;

Μπορούσε!

Δεν το έπιασε!

Δεν το έπιασε την άφησε!

Εξετέθη στην αμαρτία.

Δεν εξετέθη;

Δεν της είπε ο διάβολος θα γίνει Θεός, έγινε Θεός; Όχι μόνο δεν έγινε Θεός αλλά άρχισε να τρέμει σαν φυλλοκάλαμο.

Είδε την γύμνια της και έτρεξε να κρυφτεί και έφτιαξε με συκόφυλλα περιζώματα τα μπικίνι τα δικά μας σήμερα. Πέτυχε τίποτα;

Την άφησε. Δεν πήγε αμέσως, να το σκεφτεί, να δει την αποτυχία και όταν πηγαίνει της λέει:

Αδάμ, Αδάμ που εί;

Που είσαι;

Δεν ξέρεις Θεέ που είναι;

Ξέρω!

Αλλά τον βοηθάω να μετανοήσει!

Είμαι λέει γυμνός λέει τη φωνή σου ήκουσε και εκρύβει, σε άκουσα που περπατούσες και κρύφτηκα, γιατί λέει κρύφτηκες;

Μήπως λέει έφαγες από εκείνο που σου είπα να μην φάς;

Μήπως, ο Θεός το ήξερε, τον βοηθάει να μετανοήσει, τίποτα, μεταβίβασε την ευθύνη.

Τί είπε; εγώ φταίω;

Η γυναίκα λέει που μου έδωσες μετ’ εμού να είναι, σύ δεν την έφτιαξες;

Τι μου ζητάς εμένα ευθύνη;

Ας την έφτιαχνες καλή μην την έφτιαχνες πονηρή, εσείς οι δύο φταίτε.

Αθώος ο Αδάμ!

Εύα τι εποίησες ούτω; γιατί το έκανες αυτο;

Εγώ; Ο όφις με εξαπάτησε.

Εσύ δεν τον έφτιαξες τον όφι, εσείς οι δυό φταίτε.

Μεταβίβασαν την ευθύνη. Αυτό δεν κάνει σήμερα ο άνθρωπος;

Δεν μεταβιβάζει την ευθύνη;

Μέ έβαλε!

Μου είπε!

Με παρέσυρε!

Δεν πιάνει επ’ αυτοφώρω ο Θεός!

Στον Κάϊν τι είπε;

Πού είναι λέει ο Κάιν, που είναι Κάιν ο αδελφός σου ο Άβελ;

Και τι άλλο του είπε, γιατί είσαι του λέει κατσούφης;

Γιατί είσαι στεναχωρημένος;

Εάν του λέει πρόσεχες την θυσία, εγώ δεν θα δεχόμουνα και την δικιά σου;

Άρα δεν φταίει ο Κάϊν που σκέφτεσαι να τον σκοτώσεις, το χέρι δεν του το πιάνει όμως, σκότωσε τον είσαι ελεύθερος.

Εγώ δεν θα δεχόμουνα και το δικό σου;

Πρόσεξε εσύ φταίς, δεν φταίει αυτός, και εντούτοις, αυτός δεν το πρόσεξε ούτε αυτό εν τέλει τον εσκότωσε και πάλι παρότι τον εσκότωσε ο Θεός ήξερε και που τον έχει κρύψει και πώς έγινε και πάλι δεν του έπιασε το χέρι και πηγαίνει και τον βοηθάει να μετανοήσει και του λέγει…

Κάϊν που είναι ο Άβελ ο αδελφός σου;

Τι έπρεπε να πεί εκείνη την στιγμή; Έπρεπε να αρχίσει τα κλάματα

Εγώ λέει φύλακας του αδερφού μου θα είμαι, σαν να του λέει να πάς να τον βρείς και τότε τον εξεσκέπασε και ξέρουμε και το τι υπέστη, ο Αδάμ και η Εύα εξώστισαν και το τι υπέστη έπειτα ο Κάϊν.

Όπως λοιπόν γίνεται η αμαρτία εν τη ελευθερία στους πρώτους ανθρώπους και ο Θεός ανέχεται και δεν συλλαμβάνει επ’ αυτοφώρω να τιμωρεί, αυτό συμβαίνει και σε εμάς!

Ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος 


https://christianos777.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις